Ugrás a tartalomra

Sirha

 

Transpack 2017 IV. szám

Kedves Olvasóink! Ahogy mondani szokás, „brit elemzők szerint” a csomagolásnak kettős szerepe van: védi azt, amit elad, és eladja azt, amit véd. Ez nem szorul magyarázatra, különösen egy szaklapban. A tartalom megvédése releváns (legalábbis a fogyasztók ezt jogosan feltételezik), az eladás ösztönzése, azaz a marketing funkciója azonban már sokkal kényesebb terület. Egyrészt a tudatos vásárló átlát a markáns reklámpropagandán, a márkahűségen túl keresi a beltartalmi adatokat is. Másrészt a gyártók többsége is keresi a tudatos vásárlót, aki képes ragaszkodni a minőséghez, és hát mondjuk ki: kevésbé árérzékeny. Ennyire viszont nem egyszerű a helyzet. Ahogy egyik riportunkból is kiderül, sok még az ötlettelen csomagolás, ahogy beszélgetőtársam fogalmazott: hiányzik a szakmai bátorság.

Véleményed van?

Korlátozott HTML

  • Engedélyezett HTML jelölők: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.
  • A webcímek és e-mail címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.

Hozzászólások