Ugrás a tartalomra

Sirha

 

Transpack 2017 VI. szám

A suszter maradjon a kaptafánál, a szaklap pedig a szakmánál. Ebben a hónapban mégis egy kicsit érzelmi síkra helyezzük a csomagolást, sőt magát a szakmát. Az érzelmek az emberi magatartás fontos hajtóerőinek számítanak, így kritikus elemei a kereskedelemnek is. Ezért nem meglepő, hogy a marketinggel foglalkozó szakemberek napirendjén folyamatosan ott van a téma.

Ha körbe nézünk a világban, mit látunk? Rohanás, quick-win megoldások, állandó változás, bizonytalanság, napi küzdelem, feszültségek, vágy a megállásra, arra hogy élvezzük a pillanatot. Részei vagyunk valaminek, miközben egyedüllétet tapasztalunk, és még sorolhatnánk. Nagyon ambivalensek az érzéseink – minden és semmi egyszerre legyen, és lehetőség szerint itt és most, azonnal.

A belső szükségletek egyre erősebben vannak jelen, azonban kívülről próbáljuk meg pótolni hiányérzetünket. A mai társadalom tagjainak fontos a valahova való tartozás, viszont a szürke tömeg részeivé sem szeretnének válni. Az év végi hajrá okán kerestük tehát a megoldást, hisz valahol erre a titokra vagyunk kíváncsiak mindannyian: a gyártók, a dizájnerek, a csomagolók, az értékesítők. Tehát nemcsak közelgő ünnepeink és magánéletünk forog az érzelmek körül, de a munkánk is. Még a csomagolás, az anyagmozgatás és a logisztika is…

Hasznos olvasást kívánok!

Sándor Ildikó
főszerkesztő

Véleményed van?

Korlátozott HTML

  • Engedélyezett HTML jelölők: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.
  • A webcímek és e-mail címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.