Ugrás a tartalomra

Transpack 2017 VI. szám

A suszter maradjon a kaptafánál, a szaklap pedig a szakmánál. Ebben a hónapban mégis egy kicsit érzelmi síkra helyezzük a csomagolást, sőt magát a szakmát.

Szerkesztőség
KözzétéveDecember 21, 2017
nohozzászólás

Transpack 2017 V. szám

Gondban vagyok. A mindenre kiterjedő digitalizáció a mindennapi életünkben és a munkánkban is megkerülhetetlen kihívások elé állít minket. Mindenkit.

Szerkesztőség
KözzétéveOctober 10, 2017
nohozzászólás

Transpack 2017 IV. szám

Ahogy mondani szokás, "brit elemzők szerint" a csomagolásnak kettős szerepe van: védi azt, amit elad, és eladja azt, amit véd. Ez nem szorul magyarázatra, különösen egy szaklapban. A tartalom megvédése releváns (legalábbis a fogyasztók ezt jogosan feltételezik), az eladás ösztönzése, azaz a marketing funkciója azonban már sokkal kényesebb terület.

Szerkesztőség
KözzétéveSeptember 8, 2017
nohozzászólás

Transpack 2017 III. szám

Idén március végéig a terveknek megfelelően kihirdették az összes gazdaságfejlesztési pályázatot. Újak megjelenésére, melyeket uniós források finanszíroznának, nem nagyon kell számítani a következő években.

Szerkesztőség
KözzétéveMay 10, 2017
nohozzászólás

Transpack 2017 II. szám

„Habár napjainkban mindent a virtuális tér felé igyekeznek terelni, azért vannak olyan dolgok, amelyeknél még továbbra is szükség van a fizikai jelenlétre.”

Szerkesztőség
KözzétéveMarch 20, 2017
nohozzászólás

Transpack 2017 I. szám

Egyik cikkünkben a PR témáját feszegetjük, megpróbálva rendet tenni a fogalmak között.

Szerkesztőség
KözzétéveFebruary 13, 2017
nohozzászólás

Transpack 2016 V. szám

Sok vállalatnál előfordul, hogy egymást követik a jobbnál jobb meetingek, rengeteg pénzt ölnek kiállításokon való megjelenésre és a legmodernebb informatikai rendszerekbe, az üzlet azonban mégsem akar beindulni.

Szerkesztőség
KözzétéveOctober 12, 2016
nohozzászólás

Transpack 2015 V. szám

Tény, hogy földrajzilag nagyon kedvező helyen van Magyarország, így a főbb tranzit útvonalak keresztezik hazánkat. Az már csak rajtunk múlik, hogyan tudjuk kiaknázni ezt az adottságot. Ha versenyben tudnánk maradni keleti szomszédainkkal a beruházásösztönzés terén, illetve a termelésben és szolgáltatásban tudnánk javítani a minőségen, akkor még lehet realitása az „Európai Logisztikai Központ" nevű álomnak.

Szerkesztőség
KözzétéveNovember 3, 2015
nohozzászólás

Transpack 2015 IV. szám

Ahogy a híres divattervező, Ralph Lauren is mondta hajdanán: „Én nem ruhákat tervezek, hanem álmokat". Régi csont - mondhatják. Termékünk megálmodásakor azonban mindannyian látjuk azt készen a képzeletbeli kirakatban, a polcon, de leginkább vevőink kezében, asztalán, mindenestre rendeltetésének helyén.

Szerkesztőség
KözzétéveSeptember 8, 2015
nohozzászólás

Transpack 2015 III. szám

Vajon mely fogyasztói trendek gyakorolnak legnagyobb hatást a csomagolásra? Számtalanszor jártuk már körbe ezt a témát, akár szavazást is indíthatnánk róla.

Szerkesztőség
KözzétéveMay 22, 2015
nohozzászólás

Transpack 2015 II. szám

„Csapó 2!” – ahogy filmes berkekben mondanák, a szervezők viszont nyilvános főpróba utáni premiernek nevezték azt az eseményt, amire a napokban a hazai csomagolóipar és nyomdaipar, azok beszállítói és „haszonélvezői” készülnek.

Szerkesztőség
KözzétéveApril 14, 2015
nohozzászólás