fbpx

Ember és gép együtt dolgozik a minőségellenőrzéskor

Írta: Csomor Zsolt - 2020 november 20.

Futószalagok, ipari robotok, automatizálás, digitalizálás – a termelőüzemek az elmúlt száz év során komoly mértékben változtak. A MEWA a belső folyamataiban is tudatos fejlesztéssel tért át az ipar 2.0-ról a 4.0 szintjére. A siker képlete így hangzik: a MEWA-nál ember és gép egy csodacsapatban focizik.

 

 

A myMEWA ügyfélportálon nyomon követheti a rendelését

A MEWA a mai napig egyszerre nagyteljesítményű üzem és magas szintű szolgáltató: ügyfelei értékarányos és egyéni igényekhez szabott szolgáltatási rendszerhez jutnak. Mindez a jól képzett gépkocsivezetőkön, a MEWA „ügyfélkapcsolati tanácsadóin” nyugszik, akik nemcsak begyűjtik és kiszállítják az ipari törlőkendőket, hanem felveszik és továbbítják az ügyfelek kívánságait is.

A myMEWA modern, szolgáltatásait tekintve nemrégiben kibővített ügyfélportál, amin keresztül például nyomon követhetőek, és menet közben akár módosíthatók is a szállítások. Emellett az átfogó információkat nyújtó, chat-funkcióval is rendelkező weboldal a megrendelőket szolgálja.

 

 

Ember és gép együtt dolgozik

A MEWA az elmúlt évtizedekben folyamatosan optimalizálta „termelési” folyamatait, a törlőkendők mosását és javítását. Saját fejlesztés a speciálisan szövött, különleges nedvszívóképességgel bíró törlőkendő, a mosó- és szárítóberendezések, a környezetkímélő mosási eljárás, a többlépcsős minőségellenőrzés és a szolgáltatási rendszer működtetésében kulcsszerepet játszó biztonsági tárolóedény is.

A minőségiellenőrzést emberek és gépek végzik: a kimosott törlőkendők futószalagon mozgó kupacait először az ezzel foglalkozó dolgozók vizsgálják át. Megnézik, hogy maradt-e a kendők közt idegen szennyeződés, vannak-e lyukak vagy elvékonyodások a textílián. Ezután következik a második, automatizált teszt. Ha ezen is megfelelnek a kendők, akkor már kiszállíthatók. Ha nem, újramossák vagy kiselejtezik. Az innovatív minőségellenőrzési eljárás mindössze percekig tart.

Kép forrása: MEWA